ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

 

  

`

 

 

ΠαιΔΙΑ  με  Προβληματα  ΣυμπεριφοΡΑς

Ο ΡΟλος του ΣχολΕΙου και της ΟικογΕνειας

 

Ασημίνα Θ. Τσιμπιδάκη

Καθηγήτρια σε τμήματα ένταξης,

M.Ed και Υπ. Δρ στην Ειδική Αγωγή

            *

Τα παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς θέτουν μία συνεχή πρόκληση στους γονείς, τους δασκάλους, τις υπηρεσίες υποστήριξης και τις Τοπικές  Εκπαιδευτικές Αρχές (Farrell, 1995:vii). Ταυτόχρονα, λαμβάνουν ένα μεγάλο ενδιαφέρον και ανταπόκριση από την κυβερνητική εκπαιδευτική πολιτική, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Αποτελούν μία πραγματικότητα η οποία υπάρχει στη σύγχρονη κοινωνία και έχει το δικό της ρόλο στα σχολεία και την οικογένεια. Η παρούσα μελέτη εστιάζεται στα παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς ή όπως σήμερα έχει καθιερωθεί παιδιά με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες (ΣΣΔ) και στοχεύει να διερευνήσει τα προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον. Με βάση αυτή την προοπτική η εργασία θα διαπραγματευτεί ποικίλα ζητήματα, όπως η αποσαφήνιση του πολύπλοκου ορισμού «συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, η αιτιολογία και τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα αυτών των παιδιών. Επιπρόσθετα, θα δοθούν προτάσεις για παρέμβαση με στόχο τη βοήθεια των παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς μέσα στα πλαίσια του σχολείου και της οικογένειας.

Λέξεις Κλειδιά: μαθητές με προβλήματα συμπεριφοράς, σχολείο, οικογένεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ►►                                     ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ►  ►  ► 

 

Κεντρική σελίδα